Assalamualaikum wbt

Kami adalah dikalangan pengamal-pengamal perubatan tradisional Malaysia. Dari itu kami menampilkan kebolehan dan pengalaman kami yang berkaitan dengan ilmu rawatan. Begitu juga yang berkaitan ubat-ubatan tradisional yang kami popularkan sejak 20 tahun yang dahulu. Pengalaman dan barangan yang kami ada selama 20 tahun pada hari ini kami paparkan kepada masyarakat di tanah air melalui laman web kami. Kepada sidang pembaca yang budiman sekiranya ada yang sependapat dengan kami tentang tradisional bolehlah kita berkongsi pendapat dalam apa jua permasalahan yang berkaitan tradisional demi mengekalkan tradisi warisan melayu tetap unggul sepanjang zaman. Perkara-perkara yang kami paparkan untuk dikongsi bersama kepada sidang pembaca laman web kami.

PENERANGAN RINGKAS BERKAITAN ILMU PERUBATAN TRADISIONAL MELAYU.

Untuk makluman kepada semua, berhubung dengan penghayatan perubatan tradisional perkara ini telah sedia maklum diketahui oleh semua lapisan masyarakat berbilang kaum di negara ini. Oleh kerana perkara yang berkaitan tradisional dimiliki oleh kaum-kaum di tanah air, melayu, cina dan india. Perkara ini sebenarnya tidak jauh bezanya yang berkaitan ubat-ubatan, dari itu setiap barangan ubat-ubatan boleh digunakan bukan sahaja dari satu-satu golongan, maka golongan yang lain pun boleh menggunakannya kerana factor yang sama dengan tujuan yang sama adalah semata-mata untuk membantu permasalahan-permasalahan yang dialami tubuh badan. Dari itu, sebagai peminat perubatan tradisional janganlah memperkecilkan pengeluaran-pengeluaran ubat-ubatan tradisional dari mana-mana pengeluaran yang bertaburan digedung-gedung di tanah air kita. Bolehlah ianya digunakan tanpa was-was dengan memastikan keluaran ubat-ubatan dengan mencukupi syarat dan piawaian yang dikehendaki oleh pihak kerajaan. Pastikan sebelum menggunakannya ianya mempunyai lesen pendaftaran yang sah dengan kebenaran Kementerian Kesihatan Malaysia. Insyaallah penggunaan barangan ini dapat membantu menyelesaikan berbagai masalah yang dialami oleh tubuh badan dengan selamat dan sempurna.

Kejayaan kami selama 20 tahun mengeluarkan barangan-barangan dan menjalankan rawatan perubatan tradisional amat membanggakan dan banyak membantu menyelesaikan pelbagai masalah-masalah penyakit dari pesakit-pesakit kami yang menghampiri di pusat rawatan kami. Dari itu sekiranya anda berminat bolehlah menghubungi kami melalui talian:-

Dr (H.S.M) Mohd Badri Bin Rason 012-2555727/019-2729242

Mohd Azwan Bin Ab Rahman 017-4274327

Mohd Arif Husaini Bin Hamdan 012-6269959/019-4502677

Segala pertanyaan dalam apa jua permasalahan bolehlah dikongsikan bersama dengan kami.

RAWATAN-RAWATAN YANG KAMI SEDIAKAN.

1. Rawatan khas untuk kencing manis dan darah tinggi.

2. Rawatan untuk permasalahan peribadi dan rumah tangga.

3. Rawatan-rawatan sakit badan.

4. Rawtan barah payudara, angin pasang, masalah hati, masalah jantung, penyakit ghout, buasir dan asma.

5. Rawatan untuk orang gila.

6. Rawatan mendapatkan zuriat.

7. Rawatan mengatasi permasalahan anak-anak sekolah.

8. Rawatan berbagai-bagai masalah yang berkaitan tradisional, penyakit saka keturunan, gangguan alam ghaib, rawatan santau dan lain-lain.

MAKLUMAN

Sekiranya anda menjalani rawatan tradisional walau dimana sahaja tanpa keputusan penyelesaian sila rujuk dari doktor-doktor yang berhampiran yang ditauliahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

UBAT-UBATAN YANG KAMI SEDIAKAN.

1. Ramuan meda

Untuk mengatasi masalah kencing manis dan masalah-masalah cancer serta melancarkan perjalanan darah.

2. Harquatul

Ramuan kapsul untuk lelaki untuk menjaga kautuhan seorang lelaki. Membantu keceriaan wajah dan tubuh badan yang sihat dan kuat serta membantu menyegarkan hubungan kelamin.

3. Harnita.

Ramuan kapsul harnita ini dibuat khusus untuk kaum wanita. Untuk melancarkan perjalanan darah dan kawalan haid yang betul, membantu menghaluskan kulit, membantu merangsang rahim, memabantu merawat jeragat dan baik untuk orang baru lepas bersalin.

4. Harnita 1000 bulan

Ramuan ini dirumuskan khas untuk kecantikan dan ketampanan lelaki dan wanita.

Segala permasalahan dalam ubat-ubatan kami dan pertanyaan, sila hubungi kami untuk mendapat kepastian yang berkaitan dengan barangan, sila hubungi kami di talian yang tertera di atas.

Saturday, February 12, 2011

GAMBAR RAWATAN YANG KAMI JALANKAN.


pesakit barah.


keadaan kaki yang kritikal.


barah payudara yang sedang dirawat.


pesakit kencing manis yang mengalami luka kritikal.



kaki disalut dengan campuran ramuan herba semula jadi dalam proses rawatan yang dijalankan.



pesakit kencing manis kritikal.


kaki pesakit diremdam dengan campuran meda.

keadaan luka yang semakin sembuh.


keadaan kaki pesakit kencing manis.

kaki pesakit selepas disapu dengan ramuan meda

No comments:

Post a Comment

Dialu-alukan memberi pendapat dan sebarang pertanyaan di sini.